Potrošački kodovi – kako nas proizvodi nastoje osvojiti

Mar 14, 2016 od     Nema komentara    Objavljeno u: Aktualno, Učenje za 3. dob

Nakon veoma uspješnog besplatnog ciklusa Zdravstvene pismenosti nastavljamo s kratkim besplatnim predavanjima Sveučilišta za treću dob.

U srijedu (16.3.) na rasporedu je predavanje Potrošački kodovi – kako nas proizvodi nastoje osvojiti, profesora Brune Grbca.

Za ostvarivanje uspjeha na dugoročnoj osnovi potrebno je potrošače upoznati i uspostaviti takve odnose  s kojima će ih se osvojiti, zadržati i jačati suradnju. Upoznati potrošače znači upoznati njihove osobitosti i ponašanja u procesu kupnje. Međutim, za zadržati potrošače  na način da postanu lojalni i za jačanje suradnje s njima potrebno je  razviti partnerske odnose što je i tema ovog susreta Sveučilišta za 3. dob. Uz predavanje o razvoju partnerskih odnosa s potrošačima, predviđen je i timski rad na jednom poslovnom slučaju, a aktivni će sudionici biti prigodno nagrađeni.

Predavanje je zakazano za 17:00 sati (srijeda, 16.3.) na Filozofskom fakultetu (soba 104, kampus Sveučilišta u Rijeci).

Sveučilište za treću dob nudi neformalni oblik obrazovanja koji osobama treće životne dobi omogućuje stjecanje novih spoznaja i povezivanje stečenog znanja s osobnim životnim iskustvom. Program se provodi u suradnji s Gradom Rijeka i Gradom Opatija.

e-mail: 3.dob@uniri.hr
telefon: 051-584-861

Srdačno,

Jana Ažić

Sveučilište u Rijeci

Radmile Matejčić 3, G-038

(Kampus Sveučilišta u Rijeci)

51 000 Rijeka

Tel: 051-584-861

jana.azic@uniri.hr

Nema komentara. Budi prvi!

Ostavite Vaš komentar!

Napomena: polja označena zvjezdicom (*) su obvezna.

Skip to content