Potrošački kodovi – kako nas proizvodi nastoje osvojiti
Nakon veoma uspješnog besplatnog ciklusa Zdravstvene pismenosti nastavljamo s kratkim besplatnim predavanjima Sveučilišta za treću dob.
U srijedu (16.3.) na rasporedu je predavanje Potrošački kodovi – kako nas proizvodi nastoje osvojiti, profesora Brune Grbca.
Za ostvarivanje uspjeha na dugoročnoj osnovi potrebno je potrošače upoznati i uspostaviti takve odnose s kojima će ih se osvojiti, zadržati i jačati suradnju. Upoznati potrošače znači upoznati njihove osobitosti i ponašanja u procesu kupnje. Međutim, za zadržati potrošače na način da postanu lojalni i za jačanje suradnje s njima potrebno je razviti partnerske odnose što je i tema ovog susreta Sveučilišta za 3. dob. Uz predavanje o razvoju partnerskih odnosa s potrošačima, predviđen je i timski rad na jednom poslovnom slučaju, a aktivni će sudionici biti prigodno nagrađeni.
Predavanje je zakazano za 17:00 sati (srijeda, 16.3.) na Filozofskom fakultetu (soba 104, kampus Sveučilišta u Rijeci).
Sveučilište za treću dob nudi neformalni oblik obrazovanja koji osobama treće životne dobi omogućuje stjecanje novih spoznaja i povezivanje stečenog znanja s osobnim životnim iskustvom. Program se provodi u suradnji s Gradom Rijeka i Gradom Opatija.
e-mail: 3.dob@uniri.hr
telefon: 051-584-861
Srdačno,
Jana Ažić
Sveučilište u Rijeci
Radmile Matejčić 3, G-038
(Kampus Sveučilišta u Rijeci)
51 000 Rijeka
Tel: 051-584-861
Nema komentara. Budi prvi!
Ostavite Vaš komentar!
Napomena: polja označena zvjezdicom (*) su obvezna.
Pristupačnost
Tečaj stranih jezika
Najnoviji komentari
Popularne teme
Kalendar
M | T | W | T | F | S | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |