Kurikulum

May 10, 2016 od     Nema komentara    Objavljeno u: Aktualno, Osobni dojmovi

U prvom nastupu nove Vlade, prije 100 dana, bilo je u njenom programu da se stopira Kurikulum.

Iznenadila me je upornost zastupnika u Saboru, s lijeve strane i nešto iz srednjih klupa, da se taj projekt u obrazovanju nastavi. Tvrdili su da je u njemu učestvovalo preko 400 djelatnika iz obrazovanja. Da je to šansa da se cjelokupno obrazovanje unapredi. To pitanje je zauzelo više od polovine vremena te prve sjednice Sabora u ovom sazivu.

Kasnije se  vidjelo da je Vlada ipak prihvatila da Kurikulum ide dalje. Negdje, u istim danima, na televiziji je jedan ozbiljan profesor izjavio da je Kurikulum tempirana bomba. U vrijeme moga obrazovanja termin kurikulum nije bio u uporabi. Iskreno, nisam znao što je to kurikulum, ali dobro znam što je tempirana bomba. Br… smrzao sam se kad sam to čuo. Potražio sam pomoć u računalu. Ono mi je objasnilo da je kurikulum didaktički pojam koji sadržaj učenja, različito definira na različitim razinama, te da obuhvaća sva iskustva učenja u školi i izvan nje. Bilo mi je dovoljno da shvatim fleksibilnost i slobodu u provođenju obrazovnog programa. Mislim daje to jako važno. Uvjerili su me u to baš đaci.

Djeca  škole .Gortan 2

U Klubu umirovljenika i starijih osoba na Krimeji redovno, za Dan žena, gostuju đaci  osnovne škole Vladimir Gortan. Uvijek su nas lijepo zabavili. Prošle i ove godine  bili su đaci četvrtog „B“ razreda, pa se lijepo vidjelo da su ti đaci veseli i slobodni. I lijepo se vidio njihov napredak za godinu dana. Neusporedivo sa mojim djetinjstvom. Tada je šiba bila osnovni pedagoški faktor.

Očito  je njihova učiteljica Vedrana Stanić radila po tom didaktičkom pojmu. Ako su takvi učitelji, nastavnici i profesori radili na Kurikulumu, treba ih podržati i pustiti da ga provode te  kroz praksu usavršavaju. Kako se u Dalmaciji kaže: „Dajte dite materi“.

Tomislav Baran

Nema komentara. Budi prvi!

Ostavite Vaš komentar!

Napomena: polja označena zvjezdicom (*) su obvezna.


Rispekt
Skip to content